رییس‌جمهور کشورمان در پیامی از استقبال گرم و پُر شور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم قدردانی کرد.

به گزارش دورشهر قم، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی با قدردانی از استقبال گرم مردم قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید اظهار کرد: «دولت مصمم است با رفع موانع و اجرای طرح‌های معطل مانده، شکوفایی هر چه بیشتر استان قم را محقق نموده و بر مطالبات مردم عزیز آن جامه عمل بپوشاند».

متن کامل این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

به پاس استقبال گرم و پُر شور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید، لازم می‌دانم به نمایندگی از دولت مردمی، صمیمانه از این حضور دلگرم‌کننده‌، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

بی‌شک این حمایت‌های محبت‌آمیز که جلوه دیگری از اتحاد ملی است، توان و انگیزه دولت را برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم و حل مشکلات آنان، مضاعف خواهد کرد.

در این سفر پُر برکت علاوه بر زیارت بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (‌س) در روز ولادت آن بانوی با کرامت، بررسی روند اجرای مصوبات سفر دور نخست، بازدید و بهره‌برداری از چندین طرح اقتصادی و عمرانی به ویژه طرح‌های ساخت مسکن، توفیق دیدار و تبادل‌نظر با مراجع عظام حاصل شد.

مثل همیشه حمایت‌ها، فرمایشات و رهنمودهای الهام‌بخش آنان را ‌قوت قلب و چراغ راهی برای دولت مردمی می‌دانیم و آن را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت مردمی قرار خواهیم داد.

دولت نیز مصمم است با رفع موانع و اجرای طرح‌های معطل مانده، شکوفایی هر چه بیشتر استان قم را محقق نموده و بر مطالبات مردم عزیز آن جامه عمل بپوشاند.

در پایان بار دیگر از اقشار مختلف مردم متعهد، استاندار و دیگر مدیران جهادی استان، طلاب و فضلای مدرسه فیضیه قم، دانشجویان، تولیت محترم آستان مقدسه، ائمه محترم جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی و مذهبی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی قدردانی می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران