مدیر عامل گروه ساختمانی ایرابن گفت: مردم قم ۱۰ میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان امسال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند و حدود ۵۰ زندانی تاکنون آزاد شدند.

به گزارش سایت خبری دورشهر قم، محمد حسین میرزایی در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد قم که به همت ستاد دیه استان، سیمای نور و گروه ساختمانی ایرابن در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد گفت: در ایام ماه مبارک رمضان مردم قم در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت قابل تقدیری داشتند.

مدیر عامل گروه ساختمانی ایرابن افزود: مردم قم ۱۰ میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان امسال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند و حدود ۵۰ زندانی تاکنون آزاد شدند که این امر نشان از خیرخواهی مردم قم است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های گروه ساختمانی ایرابن گفت: یکی از ارزش های گروه ساختمانی ایرابن اصالت محوری است و نام این مجموعه نیز برگرفته از نام «ایران» و همچنین «بن» به معنای اصالت و ریشه است.

میرزایی با اشاره به طراحی و اجرای اولین باغ آپارتمان استان قم توسط گروه ساختمانی ایرابن گفت: این پروژه با نگاه توجه به معماری اصیل ایرانی طراحی و اجرایی در پردیسان قم شده است.

وی گفت: در گذشته حیاط در معماری ایرانی خانه ها وجود داشته و این امر در آرامش زندگی انسانها بسیار اثر بخش بوده است.

مدیر عامل گروه ساختمانی ایرابن ادامه داد: در خانه های آپارتمانی امروزی به دلیل افزایش قیمت ها، امکان توجه به معماری سنتی وجود ندارد که در پروژه چارباغ تلاش شده توجه ویژه ای به طراحی و اجرای پروژه بر اساس معماری سنتی و مدرن صورت گیرد تا فضای متفاوتی برای خانه ها ایجاد شود که توجه به موضوع محیط زیست از جمله آنان است.

میرزایی بیان کرد: در چند روز اخیر درخواست های زیادی از سوی مردم برای پیش فروش این پروژه داشته ایم و که به همین دلیل تعداد محدودی از واحدها را با شرایط خاص و به قیمت سال گذشته ارائه می شود.

  • منبع خبر : دورشهر قم