مدیر عامل گروه ساختمانی ایرابن گفت: یکی از ارزش های گروه ساختمانی ایرابن اصالت محوری است و نام این مجموعه نیز برگرفته از نام «ایران» و همچنین «بن» به معنای اصالت و ریشه است.

به گزارش سایت خبری دروشهر قم، محمد حسین میرزایی در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد قم که به همت ستاد دیه استان، سیمای نور و گروه ساختمانی ایرابن در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد گفت: فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان تبریک می گوییم و امیدواریم بتوانیم دستاوردهای ماه مبارک رمضان را در طول سال حفظ کنیم.

مدیر عامل گروه ساختمانی ایرابن افزود: گروه ساختمانی ایرابن در ماه مبارک رمضان امسال در برگزاری جشن گلریزان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد قم با ستاد دیه استان و شبکه نور مشارکت داشته که در قالب این برنامه، کمک های خوبی از سوی مردم قم برای این امر خداپسندانه صورت گرفته است.

میرزایی گفت: یکی از ارزش های گروه ساختمانی ایرابن اصالت محوری است و نام این مجموعه نیز برگرفته از نام «ایران» و همچنین «بن» به معنای اصالت و ریشه است.

وی با اشاره به سابقه فعالیت گروه ساختمانی ایرابن گفت: فعالیت این مجموعه از دو دهه قبل در شهر یزد آغاز شد که پروژه های مختلفی در این شهر تاریخی به مرحله اجرا در آمد.

مدیر عامل گروه ساختمانی ایرابن ادامه داد: یزد تنها شهری است که دو شهرداری دارد، به دلیل اینکه بخش عمده ای از این شهر، ثبت تاریخی است که این بافت در حال خالی شدن از سکنه است و به همین دلیل تلاش کردیم در بافت تاریخی یزد، پروژه هایی را تعریف کنیم هر چند کار در این بخش بسیار سخت و دشوار است و نیازمند داشتن تخصص لازم است.

میرزایی بیان کرد: پروژه هایی در بافت تاریخی یزد با بهره گیری و استفاده از ترکیب مصالح ساختمانی به روز و همچنین قدیمی و با تکیه بر معماری اصیل و استفاده از روش‌های به‌روز و مدرن اجرایی شده است.

مدیر عامل گروه ساختمانی ایرابن ابراز کرد: در سال ۹۷ دفتر مرکزی شرکت در قم ایجاد و در ادامه نیز دفتری در تهران راه اندازی شد و در حال حاضر این گروه ساختمانی در سه شهر یزد، قم و تهران دفتر دارد.

میرزایی اضافه کرد: گروه ساختمانی ایرابن به عنوان عضو حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و با دارا بودن گواهینامه گرید یک از وزارت راه و شهرسازی، پروژه های مختلفی را در بافت تاریخی و جدید استان طراحی و در دست اجرا دارد.

وی گفت: این گروه ساختمانی با حضور مهندسین متخصص و متعهد خدمات خود را در بخش های طراحی، نظارت، اجرا، سرمایه گذاری و فرآیندهای فروش ارائه می دهد.

مدیر عامل گروه ساختمانی ایرابن عنوان کرد: این گروه ساختمانی عضو انجمن انبوه سازان استان قم و یزد و همچنین عضو انجمن مجریان ذیصلاح استان قم بوده و به عنوان سرمایه‌گذار و مجری پروژه های عمرانی فعالیت دارد.

وی در ادامه با اشاره به طراحی و اجرای اولین باغ آپارتمان استان قم توسط گروه ساختمانی ایرابن گفت: این پروژه ۲۳۰ واحدی در پردیسان و در عرصه ای به متراژ ۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع و زیربنای کل با متراژ ۵۶ هزار مترمربع در حال احداث است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

  • منبع خبر : دورشهر قم