استاندار قم گفت: در راستای تامین مسکن مردم سعی داریم تا امسال هرماه هزار واحد مسکونی به مردم تحویل دهیم و میزان افزایش اجاره مسکن نیز بیش از ۲۰ درصد نشود.

به گزارش دورشهر قم، سید محمد آقامیری بعد از ظهر شنبه در گفتگویی اظهار کرد: شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» یک فرمان راهبردی برای اعضای دولت می‌باشد و نام‌گذاری‌های هرساله مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد و تولید نشان از توجه ایشان به معیشت مردم دارد.

استاندار قم بیان کرد: اقتصاد و مشارکت مردم یک ارتباط ناگسستی با یکدیگر دارند و مهار تورم زمانی محقق می‌شود که تولید رونق پیدا کند.

آقامیری ابراز کرد: اقدامات مطلوبی طی شش ماه گذشته پیرو شعار سال گذشته مبتنی بر «مهار تورم» انجام شده و امروز قم رتبه ۲۷ کشور در نرخ تورم را دارد و اگر ۴ استان دیگر را پشت سر بگذاریم به ارزان‌ترین استان ترقی پیدا می‌کنیم.

استاندار قم گفت: کسب رتبه ۱۷ کشوری در تامین مسکن از دستاورهای دولت در حوزه اقتصادی استان قم بشمار می‌رود و ما در این راستا نیز سعی داریم تا هرماه یک‌هزار واحد مسکونی به مردم تحویل دهیم و افزایش اجاره مسکن بیش از ۲۰ درصد صورت نگیرد.

وی عنوان کرد: حضور کم‌نظیر و ۵۰ درصدی مردم قم پای صندوق‌های رای با رشد نه درصدی، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی‌ها و جشن‌های ملی همچون نیمه شعبان از دستاورهای استان قم می‌باشد که این‌ها مایه مباهات ماست.

آقامیری خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم تا در دوره‌های آموزشی نظارت بر بازار ثبت نام و شرکت کنند و با صدور مجوز توسط دستگاه‌های ذی‌ربط خودشان ناظر بر قیمت و کیفیت بازار باشند.