فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس این استان در ایام‌ عید نوروز در آماده باش کامل است، گفت: سطح آمادگی و فعالیت میدانی فرماندهی انتظامی قم همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی بیشتر از گذشته خواهد شد.

به گزارش دورشهر قم، سردار سید محمدرضا میرحیدری در دوازدهمین جلسه شورای اداری قم در سالن کرامت استانداری قم، افزود: تعطیلات نوروز همواره فرصتی برای طمع ورزی سارقان است، از این رو از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود نسبت به آموزش متولیان اهتمام لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی همچنین نسبت به ایجاد ایمنی و بهسازی لازم تجهیزات رها شده خود در محیط اداره های دولتی‌ مانند پست‌های برق، آب و گاز توجه لازم را داشته باشند.

قم در رتبه دوم کاهش جرم و سرقت

وی همچنین با اشاره به کاهش نرخ جرایم خشن و سرقت، خاطرنشان کرد: استان قم در رتبه دوم کاهش جرم و سرقت طی سال جاری در سطح کشور قرار گرفته است.

میرحیدری بیان کرد: طی سال‌جاری شاهد همکاری و هم افزایی خوبی بین مجموعه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان بودیم که نتیجه آن در بهبود بسیاری از جرایم و تخلفات در استان قم مشهود است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با تدابیر استاندار قم، شاهد همدلی و تعامل بسیار مطلوبی در بین نهادهای نظامی و امنیتی با دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان هستیم.