7 نفر از اعضای هیات علمی مراکز و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی حوزه ای – دانشگاهی به مرتبه علمی دانشیاری و استادی ارتقا یافتند.

به گزارش دورشهر قم، دکتر مرتضی توکلی دبیر هیات ممیزه با اعلام این خبر گفت: در سومین جلسه از هفتمین دور هیات ممیزه مشترک مراکز و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی حوزه ای – دانشگاهی که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه و رئیس هیات ممیزه مشترک و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن جلسات جامعه المصطفی العالمیه تشکیل شد با ارتقای ۳ نفر از اعضای هیات علمی به مرتبه استادی و ۴ نفر از اعضای هیات علمی به مرتبه دانشیاری موافقت شد .

توکلی افزود: در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب از دانشگاه ادیان و مذاهب، حجت الاسلام و المسلمین امیردیوانی و میرسعید موسوی کریمی از دانشگاه مفید به مرتبه استادی ارتقاء یافتند.

همچنین حسن رمضانی از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، غلامرضا یزدانی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حسین هوشمند فیروزآبادی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و محمد معینی فر از دانشگاه ادیان و مذاهب از ارتقاء یافتگان به مرتبه علمی دانشیاری هستند .