قم- رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سالانه ۱۸ هزار نفر تلفات جاده‌ای داریم که بسیاری از جانباختگان نیز از غیر سالمندان هستند که این حوادث تبعات بسیاری برای خانواده‌ها و جامعه در پی دارد.

به گزارش پایگاه خبری دورشهر ، سردار سید کمال هادیان‌فر شامگاه یکشنبه در اجتماع دختران کارکنان نیروی انتظامی استان قم که در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: متأسفانه روز گذشته اشرار و تروریست‌ها به پاسگاه مرزی در سراوان حمله کردند و موجب شهادت عزیزان ما شدند که البته نیروهای نظامی جواب دندان شکنی به اشرار خواهند داد.

رئیس پلیس راهور فراجا عنوان داشت: دشمن امروز در فضای مجازی در حال فعالیت است تا اذهان جوانان ما را در اختیار خود بگیرد.

وی گفت: دشمن می‌خواهد با تسلط بر این فضا، شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که دست حاکمیت در حوزه فرهنگ و دین کوتاه شود.

سردار هادیان‌فر ابراز است: جوانان ما باید هوشیار باشند و از شیطنت دشمنان غافل نشوند، چرا که آنان اعتقادات نسل جوان ما را هدف گرفته است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: نیمی از جمعیت کشور دختران و خانم‌ها هستند که می‌توانند در امر کاهش تلفات جاده‌ای کمک کنند و آنچه نگران کننده می‌باشد حوادث ترافیکی است که سالانه ۱۸ هزار نفر تلفات جاده‌ای داریم که بسیاری از جانباختگان نیز از غیر سالمندان هستند که تبعات بسیاری برای خانواده‌ها و جامعه در پی دارد.

وی گفت: موضوع همیاران پلیس از دهه ۸۰ در دستور کار قرار گرفت و ۱۱ میلیون نفر از دانش آموزان در این عرصه در کنار پلیس بودند و در حوزه انضباط بخشی فعالیت کردند.

سردار هادیان‌فر گفت: عامل انسانی جدی ترین موضوع در تصادفات است و کشورهای توسعه یافته در زمینه کاهش نقش عامل انسانی در تصادفات اقدامات جدی داشتند.

در این مراسم از دختران شهید نیروی انتظامی به مناسبت روز دختر تجلیل شد.