استاندار قم به موضوع تولید محصولات فاقد استاندارد اجباری اشاره کرد و گفت: در برابر تخلف باید برخورد فوری و قانونی صورت گیرد.

به گزارش دورشهر قم، سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای استاندارد قم ضمن تاکید بر اینکه نظارت بر تولید محصولات و ارائه خدمات استاندارد در استان امری حیاتی است، بیان کرد: این مسئله در ارتقا سطح سلامت و آرامش مردم، اهمیت فراوانی دارد و باید با جدیت توسط متولیان دنبال شود.

وی افزود: در همین رابطه توجه به استانداردها در تولید محصولات کشاورزی یکی از مسائل مهمی است که باید از سوی اداره کل استاندارد و جهاد کشاورزی استان به طور جد مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

استاندار قم همچنین به ایجاد بسترهای ترغیب تولید کنندگان به استاندارد سازی محصولات تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: کاهش فرآیندهای اداری و دستیابی سریع به الزامات ارائه استاندارد محصولات یکی از موارد مهم در این زمینه می‌باشد.

وی در ادامه به موضوع تولید محصولات فاقد استاندارد اجباری نیز اشاره کرد و گفت: در برابر تخلف باید برخورد فوری و قانونی صورت گیرد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم در استان تولید مسکن با کیفیت است و ضروری است تا متولیان امر استاندارد در مورد تمام مراحل از مواد اولیه تا ارائه خدمات ساخت و ساز، نظارت کامل و کافی داشته باشند تا مسکن استاندارد و مناسبی برای مردم فراهم شود.