به گزارش پایگاه خبری دورشهر قم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم غبارروبی گلزار شهدای علی بن ابی جعفر (ع) به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار قم، جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت صبح پنجشنبه برگزار شد. سید محمد آقامیری استانداری قم در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: شهدا ارزشمندترین دارایی […]

به گزارش پایگاه خبری دورشهر قم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم غبارروبی گلزار شهدای علی بن ابی جعفر (ع) به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار قم، جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت صبح پنجشنبه برگزار شد.

سید محمد آقامیری استانداری قم در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی اهدا کردند و ما نیز امروز در این مکان حضور یافتیم تا اعلام کنیم در مسیر شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان داشت: در هفته دولت با حضور مسئولان کشوری پروژه‌های مختلفی را در استان قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌دهیم.

آقامیری ابراز داشت: تلاش می‌شود تا مردمی سازی را به صورت جدی در قم دنبال کنیم و از این طریق حضور مردم در امور مدیریتی بیش از گذشته نمود در داشته باشد.